بروز رسانی می شود / برانکو: امروز از بازی قبلی که برنده شده بودیم بهتر بودیم



سرمربی تیم پرسپولیس گفت: مقابل الاهلی ما تیم بهتری در این بازی بودیم. موقعیت های خطرناکی داشتیم و حتی بهتر از بازی قبلی که برنده شدیم بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان گفت: متاسف شدیم که امروز برنده نشدیم. ما تیم بهتری در این بازی بودیم. موقعیت های خطرناکی داشتیم و حتی بهتر از بازی قبلی که برنده شدیم بودیم.

وی ادامه داد: آنها ۲ گل به ما زدند و روی ضربان ایستگاهی به ما گل زدند. نمی توانم از بازیکنان ایراد بگیرم چون خسته هستند. هوا هم گرم بود اما با این شرایط تا لحظات آخر به دنبال برد بودند.

برانکو تصریح کرد: ما دیگر گزینه ای جز برد نداریم. برای برد باید به هر دو بازی وارد شویم. البته امروز اگر می بردیم عالی می شد اما اگر می بردیم هم باید ۲ بازی آینده را هم می بردیم. ما تیم بهتری هستیم و می توانیم به مرحله بعد برویم.

ادامه دارد..
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بروز رسانی می شود#@! برانکو: امروز از بازی قبلی که برنده شده بودیم بهتر بودیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.