افتتاح ایستگاه های جدید خط ۶ متروی تهران به سال آینده موکول شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهریار افندی زاده در مراسم بیستمین سالگرد بهره برداری از مترو تهران در جمع مدیران و پرسنل شرکت مترو تهران و حومه اظهار کرد: در شهرهای بزرگ یکی از شاخص های پیشرفت مترو محسوب می شود. هم اینک ۳۰۰ کیلومتر خط مترو با ۱۱۵ ایستگاه به بهره برداری رسیده است که البته باید بتوانیم این تعداد را افزایش دهیم و میزان سفرها را در سال ۱۴۰۹ به حدود ۲۷ میلیون سفر در روز برسانیم.
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در سال های گذشته از نظر تکنولوژی و بویژه تکنولوژی ساخت مترو همکاری خوبی با متخصصین انجام شده که این امر باید در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند و بتوانیم با بهره برداری از خطوط جدید مترو مسافران بیشتری را جابجا کنیم.
افندی زاده خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده بخشی از خطوط ۷ مترو روز شنبه هفته آینده (۱۸ اسفند) با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید و ایستگاه دولتآباد تا میدان شهدا از خط ۶ نیز در اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: کاهش هدوی (سرفاصله رسیدن قطارهای مترو) در خطوط ۱،۲ و ۴ به ۴ دقیقه رسیده است که این آمار در شهرهای پیشرفته نیز مورد توجه قرار دارد. ضمن اینکه تلاش می کنیم هدوی خطوط ۳، ۷ و ۶ را در آینده کاهش دهیم.
وی با اشاره به اجرای طرح های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در راستای کاهش آلودگی هوا و همچنین میزان ترافیک در شهر تهران گفت: برای اجرای طرح ها باید به سمت توسعه خطوط مترو برویم و در واقع مکمل تمام این طر ح ها توسعه حمل و نقل عمومی بویژه مترو است. در طرح جامع ترافیک نیز ۳۰ درصد از سهم جابجایی به مترو داده شده است که این موضوع از لحاظ مختلف حائز اهمیت است.
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه چنانچه بتوانیم خطوط مترو را بر اساس زمانبندی پیش بینی شده توسعه دهیم، شاهد کاهش آلودگی هوا و ترافیک خواهیم بود.
انتهای پیام/
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در سال های گذشته از نظر تکنولوژی و بویژه تکنولوژی ساخت مترو همکاری خوبی با متخصصین انجام شده که این امر باید در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند و بتوانیم با بهره برداری از خطوط جدید مترو مسافران بیشتری را جابجا کنیم.
افندی زاده خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده بخشی از خطوط ۷ مترو روز شنبه هفته آینده (۱۸ اسفند) با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید و ایستگاه دولتآباد تا میدان شهدا از خط ۶ نیز در اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: کاهش هدوی (سرفاصله رسیدن قطارهای مترو) در خطوط ۱،۲ و ۴ به ۴ دقیقه رسیده است که این آمار در شهرهای پیشرفته نیز مورد توجه قرار دارد. ضمن اینکه تلاش می کنیم هدوی خطوط ۳، ۷ و ۶ را در آینده کاهش دهیم.
وی با اشاره به اجرای طرح های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در راستای کاهش آلودگی هوا و همچنین میزان ترافیک در شهر تهران گفت: برای اجرای طرح ها باید به سمت توسعه خطوط مترو برویم و در واقع مکمل تمام این طر ح ها توسعه حمل و نقل عمومی بویژه مترو است. در طرح جامع ترافیک نیز ۳۰ درصد از سهم جابجایی به مترو داده شده است که این موضوع از لحاظ مختلف حائز اهمیت است.
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه چنانچه بتوانیم خطوط مترو را بر اساس زمانبندی پیش بینی شده توسعه دهیم، شاهد کاهش آلودگی هوا و ترافیک خواهیم بود.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «افتتاح ایستگاه های جدید خط ۶ متروی تهران به سال آینده موکول شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.