پیروزی شاگردان رحمتی مقابل مس کرمان
به گزارش مشرق، هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای تهران، تبریز، اراک و اصفهان به اتمام می رسد که در یکی از دیدارهای حساس برای تیم های میانه جدول تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ میزبان تیم مس کرمان بود که در پایان شاگردان سید مهدی رحمتی با دو گل نیمه اول خود موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاگردان فرزاد حسین خانی بگذرند.
برای آلومینیوم اراک محمود قائد رحمتی و علیرضا نقی زاده در دقایق ۱۶ و ۳۰ گلزنی کردند.
آلومینیوم اراک با این برد ۱۲ امتیازی شد و تا رده نهم خود را بالا کشید و مس کرمان هم با ۶ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.
*آلومینیوم اراک ۲ – مس کرمان صفر
گل: محمود قائد رحمتی(۱۶) و علیرضا نقی زاده(۳۰) برای آلومینیوم
برای آلومینیوم اراک محمود قائد رحمتی و علیرضا نقی زاده در دقایق ۱۶ و ۳۰ گلزنی کردند.
آلومینیوم اراک با این برد ۱۲ امتیازی شد و تا رده نهم خود را بالا کشید و مس کرمان هم با ۶ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.
*آلومینیوم اراک ۲ – مس کرمان صفر
گل: محمود قائد رحمتی(۱۶) و علیرضا نقی زاده(۳۰) برای آلومینیوم
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پیروزی شاگردان رحمتی مقابل مس کرمان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.