گنبد مسجد «مالک اشتر» ستاد ناجا دچار حریق شد
به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش متأسفانه در پی عملیات ایزوگام و بر اثر سهل انگاری کارگران، گنبد مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا دچار حرق و آتش سوزی شد. گفتنی است عوامل آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر و مشغول اطفای حریق هستند.
بر اساس این خبر، این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی نداشته است.
بر اساس این خبر، این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی نداشته است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «گنبد مسجد «مالک اشتر» ستاد ناجا دچار حریق شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.