گنبد مسجد «مالک اشتر» ستاد ناجا دچار حریق شد



به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش متأسفانه در پی عملیات ایزوگام و بر اثر سهل انگاری کارگران، گنبد مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا دچار حرق و آتش سوزی شد. گفتنی است عوامل آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر و مشغول اطفای حریق هستند.

بر اساس این خبر، این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی نداشته است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گنبد مسجد «مالک اشتر» ستاد ناجا دچار حریق شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.