عبدالرحیم لطفی سرپرست منابع طبیعی گلستان شد
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی صبح چهارشنبه به عنوان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد.
وی پیش از این به عنوان معاون فنی و آبخیزداری گلستان فعالیت می کرد.
گفتنی است پیش از این ابوطالب قزلسفلو مدیریت منابع طبیعی گلستان را بر عهده داشت.
وی پیش از این به عنوان معاون فنی و آبخیزداری گلستان فعالیت می کرد.
گفتنی است پیش از این ابوطالب قزلسفلو مدیریت منابع طبیعی گلستان را بر عهده داشت.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «عبدالرحیم لطفی سرپرست منابع طبیعی گلستان شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.