عبدالرحیم لطفی سرپرست منابع طبیعی گلستان شد



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی صبح چهارشنبه به عنوان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد.

وی پیش از این به عنوان معاون فنی و آبخیزداری گلستان فعالیت می کرد.

گفتنی است پیش از این ابوطالب قزلسفلو مدیریت منابع طبیعی گلستان را بر عهده داشت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «عبدالرحیم لطفی سرپرست منابع طبیعی گلستان شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.