دو جنگنده سوخو ۲۵ ارمنستان سرنگون شد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد: امروز در ساعت ۱۳:۱۸ و ساعت ۱۳:۲۰ به وقت محلی دو جنگنده «سوخو ۲۵» ارمنستان در محور «قبادلی» در حین تلاش برای بمباران مواضع نیرو های جمهوری آذربایجان توسط پدافند هوایی ارتش جمهوری آذربایجان مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.
از زمان آغاز درگیری های تازه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در ۲۷ سپتامبر، این سومین توافق آتش بسی است که میان دو کشور منعقد و نقض می شود.
دور جدید درگیری های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر آغاز شد. جمهوری آذربایجان می گوید نیرو های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره باغ شلیک کرده و سبب مرگ چندین غیرنظامی شده اند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات قره باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می کنند که حملاتی هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.
انتهای پیام/
از زمان آغاز درگیری های تازه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در ۲۷ سپتامبر، این سومین توافق آتش بسی است که میان دو کشور منعقد و نقض می شود.
دور جدید درگیری های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر آغاز شد. جمهوری آذربایجان می گوید نیرو های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره باغ شلیک کرده و سبب مرگ چندین غیرنظامی شده اند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات قره باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می کنند که حملاتی هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «دو جنگنده سوخو ۲۵ ارمنستان سرنگون شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.