تنیسور اسپانیایی به دلیل گرمازدگی المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو بادوسا، تنیسور اسپانیایی در مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو به مصاف مارکتا وندروسووا رفت، اما به دلیل گرمازدگی پس از گذشت یک ست، نتوانست به بازی ادامه دهد.
بادوسا ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ به حریف اهل جمهوری چک خود واگذار کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
بادوسا ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ به حریف اهل جمهوری چک خود واگذار کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تنیسور اسپانیایی به دلیل گرمازدگی المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.