پیام وزیر ارتباطات به وزیر دفاع در پی پرتاب ناموفق ماهواره پیام



به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی عدم موفقیت پرتابگر ماهواره «پیام امیرکبیر»، پیامی را به امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: ماهواره پیام در مدار قرار نگرفت

متن پیام محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات بدین شرح است:

«برادرم امیر حاتمی عزیز، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیمرغ ایرانی، با شکوه و عظمت امروز غرید، «پیام» فضایی ما، شاید در ظاهر به سرانجام نرسید، اما «سیمرغ» خود پیام اقتدار ملت ایران بود. به نوبه خودم از تلاشهای مجاهدانه حضرتعالی و همکارانتان تشکر می کنم. اطمینان دارم با تجربه امروز، فردا توانمندتریم.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات»

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «پیام وزیر ارتباطات به وزیر دفاع در پی پرتاب ناموفق ماهواره پیام» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.