۱۶ پلیس افغانستان در درگیری با طالبان کشته شدند
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، عبدالرشید بشیر رئیس پلیس ولایت قندوز افغانستان امروز سه شنبه اعلام کرد: ۱۶ نفر از نیروهای ما در درگیری با شبه نظامیان طالبان در شهرستان علی آباد کشته شده اند.
رئیس پلیس ولایت قندوز در این باره افزود: در این درگیری شمار زیادی از عناصر طالبان نیز کشته و زخمی شدند.
عبدالرشید بشیر همچنین از ادامه درگیری ها در این منطقه خبر داده است.
رئیس پلیس ولایت قندوز در این باره افزود: در این درگیری شمار زیادی از عناصر طالبان نیز کشته و زخمی شدند.
عبدالرشید بشیر همچنین از ادامه درگیری ها در این منطقه خبر داده است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «۱۶ پلیس افغانستان در درگیری با طالبان کشته شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.