۱۶ پلیس افغانستان در درگیری با طالبان کشته شدند



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، عبدالرشید بشیر رئیس پلیس ولایت قندوز افغانستان امروز سه شنبه اعلام کرد: ۱۶ نفر از نیروهای ما در درگیری با شبه نظامیان طالبان در شهرستان علی آباد کشته شده اند.

رئیس پلیس ولایت قندوز در این باره افزود: در این درگیری شمار زیادی از عناصر طالبان نیز کشته و زخمی شدند.

عبدالرشید بشیر همچنین از ادامه درگیری ها در این منطقه خبر داده است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۱۶ پلیس افغانستان در درگیری با طالبان کشته شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.