نشت مواد نفتی باعث تلف شدن ماهی ها در ساحل عسلویه شد
بهزاد حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر نشت مواد نفتی و آلاینده های شیمیایی شاهد نابودی حجم زیادی از گونه تن ماهیان شامل زرده و هور در سواحل عسلویه و نخل تقی هستیم.
وی با اشاره به انجام نمونه برداری از ماهیان تلف شده برای تشخیص علل و عوامل دقیق وقوع این حادثه بیان کرد: این نمونه ها برای اعلام نتیجه به آزمایشگاه ارسال شده است.
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر با اشاره به اینکه برآورد دقیقی از میزان تلفات این ماهی ها نداریم افزود: پراکندگی گسترده ای را در اتلاف ماهی ها شاهد هستیم.
وی یکی از عوامل مرگ و میر و انقراض ماهی ها را توسعه و گسترش مراکز شیمیایی و پتروشیمی دانست و بیان کرد: شیلات همواره نسبت به این موضوع معترض بوده است.
حیدری تاکید کرد: هشدارهای مکرر نسبت به وضعیت آلودگی عوامل شیمیایی و صنعتی در استان بوشهر ارائه شده بود ولی با بی توجهی شاهد خسارت های گسترده ای هستیم.
وی با اشاره به انجام نمونه برداری از ماهیان تلف شده برای تشخیص علل و عوامل دقیق وقوع این حادثه بیان کرد: این نمونه ها برای اعلام نتیجه به آزمایشگاه ارسال شده است.
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر با اشاره به اینکه برآورد دقیقی از میزان تلفات این ماهی ها نداریم افزود: پراکندگی گسترده ای را در اتلاف ماهی ها شاهد هستیم.
وی یکی از عوامل مرگ و میر و انقراض ماهی ها را توسعه و گسترش مراکز شیمیایی و پتروشیمی دانست و بیان کرد: شیلات همواره نسبت به این موضوع معترض بوده است.
حیدری تاکید کرد: هشدارهای مکرر نسبت به وضعیت آلودگی عوامل شیمیایی و صنعتی در استان بوشهر ارائه شده بود ولی با بی توجهی شاهد خسارت های گسترده ای هستیم.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نشت مواد نفتی باعث تلف شدن ماهی ها در ساحل عسلویه شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.