بازارچه ملوانی بندرلنگه کلنگ زنی شد



به گزارش خبرنگار مهر، بازارچه ملوانی بندرلنگه (سرزمین آفتاب) صبح دوشنبه با حضور استاندار هرمزگان، فرماندار بندرلنگه کلنگ زنی شد.

فریدون همتی گفت: این بازارچه در قالب ۷۰و احد تجاری خطی، ۱۳ واحد تجاری بازارچه ملوانی، هفت واحد کلینیک پزشکی و ۱۶ واحد مسکونی احداث خواهد شد.

وی میزان سرمایه گذاری این پروژه را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: عملیات احداث بازارچه ملوانی در قالب سه فاز انجام خواهد شد که بر این اساس واحدهای تجاری بازارچه ملوانی در ۱۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و ساخت واحدهای تجاری خطی دو سال و واحدهای مسکونی چهارسال دیگر به اتمام می رسد.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: استفاده از طراحی اصیل معماری جنوب از مهمترین شاخصه های مجموعه سان لند بندرلنگه است که به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی و شهرداری بندرلنگه عملیاتی خواهد شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بازارچه ملوانی بندرلنگه کلنگ زنی شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.