نماینده مجلس این طوریش خوبه!
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:
وقتی شهید مدرس در زندان بود، رضاشاه دو بار سراغش فرستاد. بار اول پیغام داد: بیایید نایب التولیه آستان قدس شوید.
بار دوم هم گفت: بروید عراق، آنجا جای شماست.
مدرس هم جواب داده بود: اگر(از زندان) بیرون بیایم من همان حسنم و تو همان رضاخان.
نماینده مجلس باید اینطور ثابت قدم باشد …
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
وقتی شهید مدرس در زندان بود، رضاشاه دو بار سراغش فرستاد. بار اول پیغام داد: بیایید نایب التولیه آستان قدس شوید.
بار دوم هم گفت: بروید عراق، آنجا جای شماست.
مدرس هم جواب داده بود: اگر(از زندان) بیرون بیایم من همان حسنم و تو همان رضاخان.
نماینده مجلس باید اینطور ثابت قدم باشد …
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نماینده مجلس این طوریش خوبه!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.