خرید تابستانی سپاهان به آلومینیوم اراک رفت



باشگاه دسته اولی آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم جوان را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، ابوالفضل بابادی عکاشه بازیکن نیم فصل اول سپاهان اصفهان باحضور در دفتر مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک رسمابه این تیم پیوست.

این مهاجم اصفهانی و ۲۱ساله سابقه حضور درتیم فوتبال اروند خرمشهر را نیز دارد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «خرید تابستانی سپاهان به آلومینیوم اراک رفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.