شیراز از امشب زیر بار ترافیک می رود



محمد نصیری راد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با اشاره به اینکه سیل های اخیر سبب مسدود شدن جاده یاسوج-شیراز شده بود، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی راهداران بعد از یک هفته این محور مواصلاتی بازگشایی شد.

وی افزود: ۳۰ نیروی راهداری با ۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین عملیات بازگشایی این محور مواصلاتی را انجام دادند که بخشی از عملیات نیز با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری زیر بارش باران انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه جنس رانش صد در صد خاک بود تنها راه بازگشایی، سنگ چینی بود که به همین علت عملیات بازگشایی کمی به طول انجامید.

نصیری راد عنوان کرد: مراحل پایانی بازگشایی محور مواصلاتی یاسوج-شیراز در حال انجام بوده و این محور مواصلاتی از ساعت هشت امشب زیر بار ترافیک می رود.

انتهای پیام/ح
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «شیراز از امشب زیر بار ترافیک می رود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.