برپایی سفره اطعام ۱۱ هزار نفری در خیابان کوهسنگی مشهد



میلاد اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر از برپایی سفره اطعام ۱۱ هزار نفری در خیابان کوهسنگی مشهد خبر داد و اظهار کرد: این سفره با هدف اطعام ۱۱۰۰۰ نفر در روز شنبه ۲۴ خرداد از ساعت ۱۰ صبح در خیابان کوهسنگی، از کوهسنگی ۱۵ تا پارک برگزار خواهد شد.

مسئول موکب الحجه گفت: ما به فرمایشات امیرالمومنین علی علیه السلام ایمان داریم که فرموده اند غذای خود را در روز عید غدیر اطعام کنید. این کار نه تنها ما را فقیر نمی کند، بلکه برکت و رحمت را به زندگی مان می آورد.

وی افزود: همه افراد می توانند در این سفره شرکت کنند و نیازی به ثبت نام نیست. هدف ما جمع کردن مردم و جشن گرفتن این روز بزرگ است.

اسحاقی همچنین از مردم خواست تا در تهیه غذا، توزیع و برپایی سفره کمک کنند و گفت: ما به یاری شما نیاز داریم تا این برنامه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مسئول موکب الحجه افزود: این سفره نه تنها یک سفره غذایی، بلکه یک سفره محبت و برکت است. با حضور شما، این برنامه به یک جشن بزرگ تبدیل می شود و ان شاءالله برکتش به زندگی همه مان می آید.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «برپایی سفره اطعام ۱۱ هزار نفری در خیابان کوهسنگی مشهد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.