جشن بزرگ کارگر در شیراز برگزار می شود



به گزارش خبرنگار مهر، علی راستگو پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته کارگر افزود: فردا پیاده روی خانوادگی از شهرداری منطقه هفت تا ساختمان خانه کارگر ساعت ۷ صبح برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های دیگر هفته کارگر تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا و دیدار با کارگران بیمارستان کوثر و سایر کارخانه ها انجام می شود.

رئیس خانه کارگر استان فارس با بیان اینکه در یازدهم اردیبهشت جشن بزرگ کارگر برگزار خواهد شد تصریح کرد: یازدهم اردیبهشت در ورزشگاه شهید دستغیب با حضور مسئولین استان و کارگران جشن بزرگ کارگر برگزار خواهد شد.

راستگو با اشاره به وضعیت حقوق کاگران نیز تصریح کرد:: مزد اعلام شده توسط شورای کارگران، حداقل حقوق برای شاغلین و بازنشستگان قریب بر ۳۶ درصد افزایش بوده است.

وی گفت: بن کارگری از ۱۱۰ هزار تومان به ۱۹۰ هزار تومان افزایش و حق اولاد از ۱۱۰ هزار تومان به ۱۵۱ هزار تومان و حق مسکن از ۴۰ هزار تومان به یک صد هزار تومان افزایش یافته است
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «جشن بزرگ کارگر در شیراز برگزار می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.