مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی فارس در جهرم برگزار شد



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان های جهرم، شیراز، کازرون، داراب و لار به میزبانی شهرستان جهرم برگزار شد.

پس از رقابت تیم های حاضر در این مسابقات ۲ تیم سورن شیراز و آذرخش داراب به دیدار نهایی راه یافتند که در پایان تیم شیراز با برتری برابر حریف خود عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همچنین تیم آذرخش داراب به مقام دوم رسید و اتحاد شیراز نیز سوم شد.

بسکتبالیست های برتر تیم های حاضر در این مسابقات جهت اعزام به مسابقات کشوری به تیم فارس دعوت می شوند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی فارس در جهرم برگزار شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.