شهردار فردیس استعفای خود را به شورا اعلام کرد



به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر غفاری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری، با اشاره به اینکه روز پنجشنبه استعفای خود را به رئیس شورای اسلامی شهر فردیس اعلام کرده ام، اظهار کرد: امیدوارم این استعفا در صحن علنی روز یکشنبه مطرح و تصویب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمان مدیریتی خود برای شهر تلاش کرده ام، گفت: امروز به این نتیجه رسیده ام که باید برای مصلحت شهر و تعامل و همکاری میان مدیریت شهری استعفای خود را اعلام کنم.

شهردار فردیس با بیان اینکه فردیس شهر امیدها و تلاش ها است، تصریح کرد: امیدوارم با استعفای بنده شاهد به ثمر نشستن شهر فردیس باشیم و مردم که مهمترین بخش جامعه هستند، روزهای خوبی را سپری کنند.

ادامه دارد…
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «شهردار فردیس استعفای خود را به شورا اعلام کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.