ژاپن به گفت وگو با چین در مورد مسائل نگران کننده ادامه می دهد
دبیر کابینه ژاپن گفت: دولت ژاپن به دیالوگ شفاف با چین در مورد مسائل دغدغه جهانی و منطقه ای ادامه خواهد داد.
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، «کاتسونوبو کاتو» در کنفرانس مطبوعاتی گفت: تعدادی مسائل نگران کننده در رابطه با چین مطرح است. ژاپن این قصد را دارد، که با استفاده از فرصت های صحبت در سطوح عالی، یکی یکی به حل مسائل بپردازد و نگرانی خود را از طریق گفت وگوی شفاف با چین مطرح کند.
کاتو گفت موضع اساسی در قبال چین تغییری نمی کند و افزود مقامات خواستار اقدامات واقعی از سمت چین خواهند شد.
انتهای پیام
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، «کاتسونوبو کاتو» در کنفرانس مطبوعاتی گفت: تعدادی مسائل نگران کننده در رابطه با چین مطرح است. ژاپن این قصد را دارد، که با استفاده از فرصت های صحبت در سطوح عالی، یکی یکی به حل مسائل بپردازد و نگرانی خود را از طریق گفت وگوی شفاف با چین مطرح کند.
کاتو گفت موضع اساسی در قبال چین تغییری نمی کند و افزود مقامات خواستار اقدامات واقعی از سمت چین خواهند شد.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ژاپن به گفت وگو با چین در مورد مسائل نگران کننده ادامه می دهد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.