حملات متجاوزان به الحدیده / جنگنده های سعودی ۳ بار وادار به ترک آسمان «الجوف» شدند



به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، متجاوزان و مزدورانشان مناطق مختلف الحدیده را با توپ و موشک هدف قرار دادند. از سوی دیگر جنگنده های سعودی بخش نهم در استان صنعاء را بمباران کردند.

اما شب گذشته سامانه دفاع هوایی ارتش و کمیته های مردمی در دو نوبت جنگنده های متجاوز سعودی را وادار به ترک آسمان شهرهای یمن کرد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیشب ابتدا از مقابله سامانه دفاع هوایی با یک جنگنده سعودی در آسمان استان الجوف و فرار جنگنده متجاوز خبر داد. وی افزود ساعاتی از این حادثه نگذشت که سامانه دفاع هوایی یمن توانستد با دو جنگنده اف ۱۶ سعودی در آسمان الجوف با استفاده از سامانه موشکی فاطر ۱ مقابله و آنها را وادار به ترک این منطقه پیش از ارتکاب جنایت کند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «حملات متجاوزان به الحدیده#@! جنگنده های سعودی ۳ بار وادار به ترک آسمان «الجوف» شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.