آسفالت و بهسازی بیش از ۱۰۱ هزار متر مربع از معابر سطح شهر سنندج
ایسنا/کردستان معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای بهسازی و آسفالت معابر در آبان ماه سالجاری بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر سطح شهر شد.
بهزاد ریحانی فرد در گفت و گو با ایسنا گفت: عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر در آبان ماه بصورت گسترده اجرا شد.
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: امسال از ابتدای سال محلات و معابری که نیازمند آسفالت و بهسازی بوده شناسایی و عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی افزود: آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد عابرین و وسائط نقلیه، حذف ناهمواری های معابر و همچنین بهبود سیما و منظر به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت.
بهزاد ریحانی فرد از بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای بهسازی این معابر ۱۵ هزار و ۳۳۲ تن آسفالت صرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: در آبان ماه سالجاری ۵۲ هزار و ۲۰ متر مربع از معابر و محلات سطح شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد با ۷ هزار و ۱۱۴ تن آسفالت؛ بهسازی شد.
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج افزود: ۲۴ هزار و ۶۲۰ متر مربع از سطح منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر نیز با ۴ هزار و ۳۰۵ تن آسفالت در ماه گذشته بهسازی شده است.
ریحانی فرد همچنین افزود: در سطح شهرداری منطقه یک نیز با ۳ هزار و ۳۰۲ تن آسفالت؛ ۲۰ هزار و ۹۰۰ متر مربع از سطح معابر و ۳ هزار و ۷۶۰ متر مربع از معابر شهرداری ناحیه ویژه بهاران با ۶۱۱ تن آسفالت ریزی؛ بهسازی شده است.
انتهای پیام
بهزاد ریحانی فرد در گفت و گو با ایسنا گفت: عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر در آبان ماه بصورت گسترده اجرا شد.
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: امسال از ابتدای سال محلات و معابری که نیازمند آسفالت و بهسازی بوده شناسایی و عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی افزود: آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد عابرین و وسائط نقلیه، حذف ناهمواری های معابر و همچنین بهبود سیما و منظر به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت.
بهزاد ریحانی فرد از بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای بهسازی این معابر ۱۵ هزار و ۳۳۲ تن آسفالت صرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: در آبان ماه سالجاری ۵۲ هزار و ۲۰ متر مربع از معابر و محلات سطح شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد با ۷ هزار و ۱۱۴ تن آسفالت؛ بهسازی شد.
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج افزود: ۲۴ هزار و ۶۲۰ متر مربع از سطح منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر نیز با ۴ هزار و ۳۰۵ تن آسفالت در ماه گذشته بهسازی شده است.
ریحانی فرد همچنین افزود: در سطح شهرداری منطقه یک نیز با ۳ هزار و ۳۰۲ تن آسفالت؛ ۲۰ هزار و ۹۰۰ متر مربع از سطح معابر و ۳ هزار و ۷۶۰ متر مربع از معابر شهرداری ناحیه ویژه بهاران با ۶۱۱ تن آسفالت ریزی؛ بهسازی شده است.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «آسفالت و بهسازی بیش از ۱۰۱ هزار متر مربع از معابر سطح شهر سنندج» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.