دولت اجازه استفاده از اوراق شهرداری ها را در بودجه عمومی ندارد
به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، بند(ن) تبصره ۵ ماده واحده لایحه بودجه را به تصویب رساندند.
بر این اساس، سقف استفاده دولت از اوراق موضوع این تبصره برای مصارف بودجه عمومی به استثنای اسناد تسویه موضوع بند(و) این تبصره، حداکثر معادل سقف پیش بینی شده در جدول شماره (۴) قانون برنامه ششم توسعه می باشد و اجازه مصرف از اوراق منتشره مربوط به شرکت ها و شهرداری ها در بودجه عمومی را ندارد.
بر این اساس، سقف استفاده دولت از اوراق موضوع این تبصره برای مصارف بودجه عمومی به استثنای اسناد تسویه موضوع بند(و) این تبصره، حداکثر معادل سقف پیش بینی شده در جدول شماره (۴) قانون برنامه ششم توسعه می باشد و اجازه مصرف از اوراق منتشره مربوط به شرکت ها و شهرداری ها در بودجه عمومی را ندارد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «دولت اجازه استفاده از اوراق شهرداری ها را در بودجه عمومی ندارد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.