بهره برداری از ۲ همراه سرا با ظرفیت ۲۳۰ نفر تا قبل از پاییز امسال- اخبار تهران - اخبار اجتماعی تسنیم



به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی پیرهادی در جریان شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نخستین همراه سرا در سال ۹۱ - ۹۲ توسط مدیریت شهری اسبق راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: اولین همراه سرا در منطقه ۳ ساخته شد و هم اکنون نیز فعال و مورد استفاده همراهان بیماران از شهرستان های مختلف قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه به زودی و تا پیش از فصل پاییز دو همراه سرا در مرکز شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید، گفت: تا پایان خردادماه یک همراه سرا با ظرفیت ۱۸۰ نفر و همراه سرای دیگری با ظرفیت ۵۰ نفر بهره برداری خواهد رسید.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در احداث همراه سرا در موقعیت مرکز شهری به ظرفیت ۵۰ نفر زمین توسط شهرداری تامین و سایر تجهیزات و … توسط خیرین مهیا شده است.

پیرهادی با اشاره به سیاست ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار تصریح کرد: در این ستاد دستگاه های مختلف عضویت دارند و از ریاست شورای شهر تهران درخواست می شود تا در جلسه ای از آقای سلاجقه ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست دعوت تا در خصوص اقدامات این سازمان توضیحاتی را به اعضای شورای ارائه کند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بهره برداری از ۲ همراه سرا با ظرفیت ۲۳۰ نفر تا قبل از پاییز امسال- اخبار تهران - اخبار اجتماعی تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.