حسن روحانی: امید دارم رئیس جمهور هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند
به گزارش مشرق، حسن روحانی در توئیتر نوشت:
در شب میلاد امام هشتم، از درگاه پرودگار متعال برای رئیس جمهور محترم و همراهانشان، سلامتی آرزومندم و صمیمانه امید دارم ایشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
در شب میلاد امام هشتم، از درگاه پرودگار متعال برای رئیس جمهور محترم و همراهانشان، سلامتی آرزومندم و صمیمانه امید دارم ایشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «حسن روحانی: امید دارم رئیس جمهور هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.