حضور یک لرستانی به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی در مسابقات جوانان جهان



ایسنا/لرستان رئیس هیئت دوومیدانی لرستان به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشورمان به مسابقات جهانی کنیا اعزام شد.

سیاوش سپهوند که مسئول استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی و رئیس هیئت دوومیدانی لرستان است به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور به مسابقات جهانی کنیا اعزام شد.

تیم ملی جوانان با ترکیب، صادق صمیمی و محمدرضا رحمانی فر(پرتاب دیسک)، ارسلان قشقایی و امیرحسین ماماقانی(پرتاب وزنه)، دانیال بی باک(۴۰۰ متر مانع)، امیر مقدمی(۴۰۰ متر مانع)، بنیامین یوسفی(۲۰۰ متر)، علی قاسم بابایی(۱۰۰ متر) و مهلا محروقی(پرتاب دیسک) در این دوره از رقابت های قهرمانی جهان حضور خواهد داشت.

همچنین علی رضایی، حمیدرضا فردین پور، سیاوش سپهوند، داریوش صمیمی، بهنام زارع و جمشید بختیاری تیم کشورمان را به عنوان کادر فنی در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان از ۲۶ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «حضور یک لرستانی به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی در مسابقات جوانان جهان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.