گفت و شنود / شناگر!



به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات که آنهمه امکانات و ظرفیت ها و ثروت ملی را برباد داده اند، به جای عذرخواهی از ملت و محاکمه در مراجع قضایی کشور، طلبکار هم شده اند و ادعا می کنند که هیچ لطمه ای به اقتصاد کشور وارد نکرده اند!

گفتم: یعنی فاجعه برجام را تحمیل نکرده اند؟ فاتحه پول ملی را نخوانده اند؟ فناوری هسته ای را از کار نینداخته اند؟ قیمت سکه و دلار و مسکن و ارزاق عمومی را چند برابر نکرده اند؟ کارخانه ها را تعطیل نکرده اند؟ انبوهی از بیکاران را روی دست کشور نگذاشته اند؟ ۱۸ میلیارد دلار ارز۴۲۰۰ تومانی را برباد نداده اند؟ و …

گفت: می گویند ماشین اقتصاد را که ته دره بود بالا آورده ایم دیگر چه انتظاری دارید!؟

گفتم: یارو در مسابقه شنا از بین ۱۵ شناگر نفر پانزدهم شده بود و مربی می گفت؛ این رتبه فراتر از انتظار ما بود! انگار انتظار داشت غرق بشه!
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گفت و شنود#@!شناگر!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.