دومین محموله داروی بیماران SMA ترخیص شد
حمیدرضا اینانلو گفت: به فاصله یک هفته پس از ترخیص داروی تزریقی اسپینرازا برای بیماران SMA، دومین محموله داروی این بیماران با نام ریسدیپلام ترخیص شد. اولین محموله های وارداتی اسپینرازا ۴۰۰ ویال بود که ۵۰۰ شیشه شربت ریسدیپلام وارداتی نیز با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت در دسترس این بیماران قرار خواهد گرفت.
او افزود: اقدامات لازم به منظور تامین داروی بیماران SMA با دستور رئیس جمهور و وزیر بهداشت در دستور کار سازمان غذا و دارو قرار گرفته و محموله های بعدی نیز به مرور وارد کشور خواهد شد.
او افزود: اقدامات لازم به منظور تامین داروی بیماران SMA با دستور رئیس جمهور و وزیر بهداشت در دستور کار سازمان غذا و دارو قرار گرفته و محموله های بعدی نیز به مرور وارد کشور خواهد شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «دومین محموله داروی بیماران SMA ترخیص شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.