محبوس شدن ۴ نفر به دلیل ریزش آوار
به گزارش مشرق، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش آوار به دلیل گودبرداری غیراصولی در خیابان ابوذر تهران خبر داد.
وی افزود: سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است و شواهد نشان می دهد ۴ نفر در محل حادثه محبوس هستند.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نیز درباره ریزش ساختمانی در خیابان ابوذر تهران اظهارداشت: یک ساختمان قدیمی در کنار محیط گودبرداری شده در خیابان ابوذر ریزش کرد و ۴ نفر در طی این حادثه محبوس شدند.
وی افزود: عملیات گودبرداری به دلیل این که محل بسیار ناامن است به کندی پیش می رود و همچنان ۴ نفر در ساختمان محبوس هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد کرد: اخبار تکمیلی در این زمین اعلام می شود.
وی افزود: سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است و شواهد نشان می دهد ۴ نفر در محل حادثه محبوس هستند.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نیز درباره ریزش ساختمانی در خیابان ابوذر تهران اظهارداشت: یک ساختمان قدیمی در کنار محیط گودبرداری شده در خیابان ابوذر ریزش کرد و ۴ نفر در طی این حادثه محبوس شدند.
وی افزود: عملیات گودبرداری به دلیل این که محل بسیار ناامن است به کندی پیش می رود و همچنان ۴ نفر در ساختمان محبوس هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد کرد: اخبار تکمیلی در این زمین اعلام می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «محبوس شدن ۴ نفر به دلیل ریزش آوار» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.