یک باندِ گوشی‌قاپ‌ در مشهد متلاشی شد - تسنیم



به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سرگرد احسان سبکبار در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شهروندان که گوشی آیفونش در بلوار ابوطالب توسط سارقان موتورسوار به سرقت رفته بود؛ سارقان را تا منطقه خواجه ربیع مشهد تعقیب کرده بود و همین موضوع سبب شد تا پلیس عملیات شناسایی مخفیگاه سارقان را در منطقه خواجه ربیع آغاز کند.

وی افزود: نیروهای انتظامی از طریق مشخصات موتورسیکلت و با انجام یکسری تحقیقات میدانی، مخفیگاه دزدان را به محاصره درآوردند اما زمانی که وارد منزل مذکور شدند، ناگهان سارق جوان با چاقوکشی به روی ماموران از در دیگر مخفیگاه به داخل حیاط متواری شد و درون سرویس بهداشتی پناه گرفت.

رئیس کلانتری شفای مشهد تصریح کرد: عوامل انتظامی،گوشی قاپ خشن را از سرویس بهداشتی بیرون کشیده و به مقر انتظامی انتقال دادند. این جوان ۳۰ساله که «حسین-الف» نام دارد، در بازجویی ها همدست دیگر خود و مالخر گوشی های سرقتی را به پلیس لو داد.

سرگرد سبکبار عنوان کرد: این سارق سابقه کیفری دارد و در سال ۱۴۰۱ نیز به جرم گوشی قاپی دستگیر شده اما دوباره به گوشی قاپی ادامه داده و تاکنون ۱۲ گوشی را از شهروندان سرقت کرده و آخرین گوشی سرقتی را به مبلغ ۲ میلیون تومان به مالخری در آرامگاه خواجه ربیع فروخته است.

وی عنوان کرد: سارقان گوشی آیفون را هنگامی که راننده درون خودرواش نشسته بوده از دست وی چنگ می زنند و در خلاف جهت حرکت خودروها فرار می کنند.

رئیس کلانتری شفای مشهد گفت: زن جوانی نیز با فیلم و تصاویری از سرقت خشن به کلانتری بلوار شفا مراجعه کرده و تحقیقات ماموران انتظامی برای دستگیری دیگر اعضای این باند خشن گوشی قاپی آغاز شده است.

انتهای پیام/۲۸۲
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «یک باندِ گوشی‌قاپ‌ در مشهد متلاشی شد - تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.