رئیس جمهور طبس را به مقصد بیرجند ترک کرد



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رئیس صبح امروز جمعه با ورود به خراسان جنوبی سفر خود را آغاز کرد و بعد از سخنرانی در جمع مردم شهرستان طبس در امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام از معادن زغالسنگ شهرستان طبس بازدید کرد.

وی همچنین در جمع معدنکاران حضور یافت و به مشکلات آنها گوش داد.

سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی با ورود به شهرستان بیرجند ادامه می یابد.

حضور در جلسه شورای اداری و دیدار با نخبگان از مهم ترین برنامه های آیت الله رئیسی در شهرستان بیرجند است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «رئیس جمهور طبس را به مقصد بیرجند ترک کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.