گالری دوربین با «اهل هوا» آغاز به کار کرد



گالری دوربین با نمایش آثاری از علی سلطانی تهرانی، روز جمعه (۵ مهر ۹۸) با حضور جمع زیادی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر گشایش یافت.

به گزارش ایسنا، گالری دوربین، دومین گالری خصوصی شهر اهواز است که شب گذشته، پنجم مهرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آغاز به کار کرد.

این گالری در اولین نمایشگاه خود میزبان آثار علی سلطانی تهرانی است. علی سلطانی تهرانی متولد ۱۳۵۸ در اهواز و از عکاسان مطرح خوزستانی است. وی تاکنون بیش از ۲۰ نمایشگاه در ایران، آمریکا، گرجستان و آلمان برگزار کرده است.

نمایشکاه «اهل هوا» تا ۱۲ مهر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. گالری دوربین در امانیه، خیابان خرم، پلاک چهار روبه روی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گالری دوربین با «اهل هوا» آغاز به کار کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.