کسب سه مدال طلا و سه نقره برای اسنوبرد کشورمان



اسنوبرد بازان اعزامی ایران به رقابت های بین المللی اسنوبرد لبنان با کسب سه مدال طلا و سه نقره به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسنوبرد بازان اعزامی ایران به رقابت های بین المللی اسنوبرد لبنان با کسب سه مدال طلا و سه نقره به کار خود پایان دادند.

در پایان سه مسابقه بین المللی برگزار شده با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، سید حسین صید موفق به کسب سه مدال طلا و محمد ساوه دربندسری موفق به کسب سه مدال نقره شد تا بدین ترتیب نمایندگان ایران با کسب شش مدال به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

انتهای پیام/ک
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «کسب سه مدال طلا و سه نقره برای اسنوبرد کشورمان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.