پسر بنیانگذار شبکه حقانی عضو هیات مذاکره طالبان با آمریکا شد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، گروه طالبان امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای تیم جدیدی را برای مذاکره با نمایندگان آمریکا معرفی کرد.
در بیانیه گروه طالبان در این باره آمده است: با توجه به اهمیت مذاکرات با آمریکا، «ملاهیبت الله آخوندزاده» هیات جدیدی را به رهبری «ملا برادر» معاون سیاسی خود تعیین کرده است. این تیم ۱۴ نفری است و در بین آنها نام «انس حقانی» نیز دیده می شود.
«انس حقانی» پسر «جلال الدین حقانی» که گروه حقانی را در سال ۱۹۷۰ میلادی بنیانگذاری کرد؛ است. انس حقانی از ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون در افغانستان زندانی است.
در بیانیه گروه طالبان در این باره آمده است: با توجه به اهمیت مذاکرات با آمریکا، «ملاهیبت الله آخوندزاده» هیات جدیدی را به رهبری «ملا برادر» معاون سیاسی خود تعیین کرده است. این تیم ۱۴ نفری است و در بین آنها نام «انس حقانی» نیز دیده می شود.
«انس حقانی» پسر «جلال الدین حقانی» که گروه حقانی را در سال ۱۹۷۰ میلادی بنیانگذاری کرد؛ است. انس حقانی از ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون در افغانستان زندانی است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پسر بنیانگذار شبکه حقانی عضو هیات مذاکره طالبان با آمریکا شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.