تقدیر معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرستاری که نوای امید و زندگی سر داد
معاون پرستاری وزارت بهداشت با اهدای لوح تقدیر از اقدام «فروغ احمدی» پرستار بیمارستان الزهرا(س) اصفهان که با اجرای زیبای اشعار و دکلمه های آرام بخش به ارتقای روحیه بیماران پرداخت، تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در بخشی از متن تقدیر دکتر مریم حضرتی آمده است: "آن گاه که در ایستگاه پرستاری بیمارستان نوای عشق و امید و زندگی سردادید، بار دیگر بارقه مهربانی پرستاران عزیز از پنجره قلب شما درخشید و نشان داد که امید زنده است.
هزار درود بر شما بانوی مهربانی که بر مقتدای خود زینب کبری(س) تاسی کردید و جز از زیبایی و مهر نسرودید و هزاران درود بر همه زنان و مردانی که در خط مقدم مقابله با کووید۱۹ جهاد می کنند و شاهدان زیبایی و ایثار و خودگذشتگی هستند."
انتهای پیام
به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در بخشی از متن تقدیر دکتر مریم حضرتی آمده است: "آن گاه که در ایستگاه پرستاری بیمارستان نوای عشق و امید و زندگی سردادید، بار دیگر بارقه مهربانی پرستاران عزیز از پنجره قلب شما درخشید و نشان داد که امید زنده است.
هزار درود بر شما بانوی مهربانی که بر مقتدای خود زینب کبری(س) تاسی کردید و جز از زیبایی و مهر نسرودید و هزاران درود بر همه زنان و مردانی که در خط مقدم مقابله با کووید۱۹ جهاد می کنند و شاهدان زیبایی و ایثار و خودگذشتگی هستند."
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تقدیر معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرستاری که نوای امید و زندگی سر داد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.