تجمعات و دورهمی های خانوادگی دلیل افزایش مبتلایان کرونایی تفت
ایسنا/یزد فرماندار شهرستان تفت با بیان این که تجمعات و دورهمی های خانوادگی دو دلیل افزایش مبتلایان کرونایی در این شهرستان است، از تشدید نظارت برای اجرای دستورالعمل های ستاد استانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان خبر داد.
«علیرضا نوکار» با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: با عنایت به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا گروه های بازرسی متشکل از کارشناسان دستگاه های ذی ربط بازرسی گسترده از اصناف، ادارات، دستگاه های خدمات رسان و بانک ها را در دستور کار قرار داده است.
فرماندار تفت خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون ۹۰ بازدید مشترک از سطح اصناف، ادارات، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، ادارات و دستگاه های خدمات رسان توسط گروه های بازرسی ستاد کرونا صورت گرفته که در آن رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های بهداشتی در ۶۰۶ واحد مورد بررسی قرارگرفته است.
نوکار ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته ۴۸ مورد پلمب واحد متخلف، ۳۱ اخطار اعم از یک اداره و یک بانک و معرفی ۱۹ مورد به مراجع قضایی برای برخورد قانونی صورت گرفته است.
وی تأمین سلامت مردم این شهرستان را خط قرمز مسئولان دانست و بیان کرد: همه مسئولان ستاد کرونای شهرستان در راستای تأمین سلامت مردم در حال خدمت هستند و در این راستا با هر اقدامی که سلامت مردم را به خطر اندازد برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نوکار با بیان این که تجمعات و دورهمی های خانوادگی دو دلیل افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تفت است، بیان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته تجمعات و دورهمی های خانوادگی دو دلیل عمده افزایش ابتلای مردم شهرستان به ویروس کرونا است و امیدواریم با کاهش تجمعات از جمله برگزاری مراسم تشییع افراد با حداقل جمعیت و برگزار نکردن دورهمی های خانوادگی از افزایش مبتلایان به این ویروس در شهرستان تفت جلوگیری کنیم.
انتهای پیام
«علیرضا نوکار» با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: با عنایت به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا گروه های بازرسی متشکل از کارشناسان دستگاه های ذی ربط بازرسی گسترده از اصناف، ادارات، دستگاه های خدمات رسان و بانک ها را در دستور کار قرار داده است.
فرماندار تفت خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون ۹۰ بازدید مشترک از سطح اصناف، ادارات، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، ادارات و دستگاه های خدمات رسان توسط گروه های بازرسی ستاد کرونا صورت گرفته که در آن رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های بهداشتی در ۶۰۶ واحد مورد بررسی قرارگرفته است.
نوکار ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته ۴۸ مورد پلمب واحد متخلف، ۳۱ اخطار اعم از یک اداره و یک بانک و معرفی ۱۹ مورد به مراجع قضایی برای برخورد قانونی صورت گرفته است.
وی تأمین سلامت مردم این شهرستان را خط قرمز مسئولان دانست و بیان کرد: همه مسئولان ستاد کرونای شهرستان در راستای تأمین سلامت مردم در حال خدمت هستند و در این راستا با هر اقدامی که سلامت مردم را به خطر اندازد برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نوکار با بیان این که تجمعات و دورهمی های خانوادگی دو دلیل افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تفت است، بیان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته تجمعات و دورهمی های خانوادگی دو دلیل عمده افزایش ابتلای مردم شهرستان به ویروس کرونا است و امیدواریم با کاهش تجمعات از جمله برگزاری مراسم تشییع افراد با حداقل جمعیت و برگزار نکردن دورهمی های خانوادگی از افزایش مبتلایان به این ویروس در شهرستان تفت جلوگیری کنیم.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تجمعات و دورهمی های خانوادگی دلیل افزایش مبتلایان کرونایی تفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.