مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی می شود
ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مدیر بخش تغذیه سلامت و توسعه سازمان بهداشت جهانی در ژنو به منظور معرفی ظرفیت های این دانشگاه در راستای گسترش همکاری ها با این سازمان بین المللی دیدار کرد و از برنامه ریزی ها برای راه اندازی مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در این دانشگاه خبر داد.
در این دیدار که دکتر مجید غیور مبرهن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پروفسور انجلا ازی، استاد دانشگاه آمریکا، دکتر ایوب الجواده، مدیر منطقه ای تغذیه سازمان جهانی بهداشت و دکتر رنجبر، عضو سازمان بهداشت جهانی نیز حضور داشتند، ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه تغذیه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و با توجه به همکاری های قبلی این دانشگاه با سازمان جهانی بهداشت و مرکز یونسکو گزارشی از نتایج این همکاری ها ارائه شد.
دکتر مجید غیور مبرهن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این نشست اظهار کرد: در این نشست در خصوص راه اندازی مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رایزنی هایی انجام و قول های مساعدی نیز در این زمینه دریافت شد.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوار هستیم مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی به عنوان اولین مرکز تا پایان امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شود.
غیور مبرهن افزود: با توجه به ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد می توان بیش از پیش در عرصه های بین المللی حضور یافت و توانمندی های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه را ارائه داد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم در تولید دانش ابراز امیدواری کرد با گسترش ارتباطات بین المللی بتوان بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گام برداشت.
به گزارش وبدا غیور مبرهن اظهار کرد: با توجه به حضور اتباع کشور افغانستان در مشهد در این نشست همچنین اجرای پروژه هایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا بتوان با همکاری سازمان بهداشت جهانی اقدامات ثمربخشی را برای مهاجرین افغان به اجرا در آوریم.
انتهای پیام
در این دیدار که دکتر مجید غیور مبرهن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پروفسور انجلا ازی، استاد دانشگاه آمریکا، دکتر ایوب الجواده، مدیر منطقه ای تغذیه سازمان جهانی بهداشت و دکتر رنجبر، عضو سازمان بهداشت جهانی نیز حضور داشتند، ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه تغذیه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و با توجه به همکاری های قبلی این دانشگاه با سازمان جهانی بهداشت و مرکز یونسکو گزارشی از نتایج این همکاری ها ارائه شد.
دکتر مجید غیور مبرهن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این نشست اظهار کرد: در این نشست در خصوص راه اندازی مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رایزنی هایی انجام و قول های مساعدی نیز در این زمینه دریافت شد.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوار هستیم مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی به عنوان اولین مرکز تا پایان امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شود.
غیور مبرهن افزود: با توجه به ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد می توان بیش از پیش در عرصه های بین المللی حضور یافت و توانمندی های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه را ارائه داد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم در تولید دانش ابراز امیدواری کرد با گسترش ارتباطات بین المللی بتوان بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گام برداشت.
به گزارش وبدا غیور مبرهن اظهار کرد: با توجه به حضور اتباع کشور افغانستان در مشهد در این نشست همچنین اجرای پروژه هایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا بتوان با همکاری سازمان بهداشت جهانی اقدامات ثمربخشی را برای مهاجرین افغان به اجرا در آوریم.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.