برگزاری جشن های نیمه شعبان در کهگیلویه و بویراحمد با محوریت مردم- اخبار کهگیلویه و بویراحمد - اخبار استانها تسنیم
سید علی احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان به عنوان یکی از بهترین اعیاد مذهبی ضروری بوده و مدیران به مراسمات دهه مهدویت و نیمه شعبان نگاه ویژه ای داشته باشند چرا که از شعائر و مناسبت های مهم است و روز خاصی به شمار می رود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری شایسته و مطلوب و اثرگذار برنامه های جشن دهه مهدویت و نیمه شعبان تاکید جدی داشت.
احمدزاده افزود: نشستی با حضور دستگاه های فرهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر جشن ها و برنامه های نیمه شعبان در استان تدارک دیده شود و در خصوص نیمه شعبان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
وی عنوان کرد: از ویژگی های مدیران متعهد و متدین، بزرگ داشتن نماز، شعائر و مناسبت های فرهنگی و مذهبی است.
احمدزاده به فراهم نمودن زمینه برای ایجاد نشاط و شادابی با رعایت شعائر اسلامی در بین مردم در ایام الله دهه مهدویت، نیمه شعبان و تعطیلات نوروز تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از همه مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی، فرمانداران و شهرداران خواست تا در آستانه نیمه شعبان و عید ملی نسبت به آذیین بندی ادارات، چراغانی، نورافشانی و نصب پرچم در شهرها همت کنند.
احمدزاده افزود: زیباسازی شهرها از دیگر برنامه هایی است که در آستانه عید نوروز مورد تاکید است تا شهرهای استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شوند.
وی تصریح کرد: با برگزاری جلسه ای تقسیم بندی وظایف بخش های دولتی و بخش خصوصی و نهادهای فرهنگی و انقلابی صورت گیرد.
احمدزاده خاطرنشان کرد: فرمانداران هم در شهرستان ها با تشکیل جلسات و هماهنگی بین دستگاهی برنامه ریزی لازم را برای اجرای جشن های نیمه شعبان و عید نوروز این عید ملی طراحی کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: خدمات عمومی لازم برای مهمانان نوروزی فراهم شود.
انتهای پیام/.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری شایسته و مطلوب و اثرگذار برنامه های جشن دهه مهدویت و نیمه شعبان تاکید جدی داشت.
احمدزاده افزود: نشستی با حضور دستگاه های فرهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر جشن ها و برنامه های نیمه شعبان در استان تدارک دیده شود و در خصوص نیمه شعبان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
وی عنوان کرد: از ویژگی های مدیران متعهد و متدین، بزرگ داشتن نماز، شعائر و مناسبت های فرهنگی و مذهبی است.
احمدزاده به فراهم نمودن زمینه برای ایجاد نشاط و شادابی با رعایت شعائر اسلامی در بین مردم در ایام الله دهه مهدویت، نیمه شعبان و تعطیلات نوروز تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از همه مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی، فرمانداران و شهرداران خواست تا در آستانه نیمه شعبان و عید ملی نسبت به آذیین بندی ادارات، چراغانی، نورافشانی و نصب پرچم در شهرها همت کنند.
احمدزاده افزود: زیباسازی شهرها از دیگر برنامه هایی است که در آستانه عید نوروز مورد تاکید است تا شهرهای استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شوند.
وی تصریح کرد: با برگزاری جلسه ای تقسیم بندی وظایف بخش های دولتی و بخش خصوصی و نهادهای فرهنگی و انقلابی صورت گیرد.
احمدزاده خاطرنشان کرد: فرمانداران هم در شهرستان ها با تشکیل جلسات و هماهنگی بین دستگاهی برنامه ریزی لازم را برای اجرای جشن های نیمه شعبان و عید نوروز این عید ملی طراحی کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: خدمات عمومی لازم برای مهمانان نوروزی فراهم شود.
انتهای پیام/.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «برگزاری جشن های نیمه شعبان در کهگیلویه و بویراحمد با محوریت مردم- اخبار کهگیلویه و بویراحمد - اخبار استانها تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.