اهالی سر قنات نسبت به محل تخلیه زباله در ایذه اعتراض کردند
به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه جمعی از اهالی منطقه سر قنات نسبت به دفع غیراصولی زباله در حاشیه قبرستان روضه الزهرا مقابل ساختمان شهرداری شهرستان ایذه دست به اعتراض زدند.
چند ماه از دفع غیراصولی زباله های شهرستان ایذه در منطقه سر قنات می گذرد اما همچنان خبری از تعیین مکان جدیدی برای دفع اصولی زباله در این شهرستان نشد.
چهارشنبه گذشته نیز جمعی از اهالی روستاهای راسفند و نوترکی مقابل ساختمان فرمانداری ایذه نسبت به محل تخلیه زباله این شهرستان اعتراض کردند.
چند ماه از دفع غیراصولی زباله های شهرستان ایذه در منطقه سر قنات می گذرد اما همچنان خبری از تعیین مکان جدیدی برای دفع اصولی زباله در این شهرستان نشد.
چهارشنبه گذشته نیز جمعی از اهالی روستاهای راسفند و نوترکی مقابل ساختمان فرمانداری ایذه نسبت به محل تخلیه زباله این شهرستان اعتراض کردند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «اهالی سر قنات نسبت به محل تخلیه زباله در ایذه اعتراض کردند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.