آغاز طرح جمع آوری خودروهای فرسوده در قشم - تسنیم



به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، انباشت خودروهای اسقاطی و رها شده در مناطق مختلف جزیره قشم، به ویژه در بخش هایی از شهرک صنعتی، علاوه بر ایجاد مشکلات زیست محیطی و نارضایتی ساکنان، تصویری نازیبا از معابر و منظر شهری به نمایش گذاشته و مانعی در مسیر توسعه گردشگری و صنعتی جزیره قشم به شمار می رود.

با اجرای این طرح، خودروهای رها شده در شهرک های تولا و فجر شناسایی و جمع آوری می شوند و از مالکان این وسایل نقلیه نیز خواسته شده است در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به انتقال و تعیین تکلیف خودروهای خود اقدام کنند؛ چرا که در صورت ورود دستگاه های متولی به موضوع، فرآیند اداری و قضایی طولانی تری در انتظار آنان خواهد بود.

صادقی، مدیر صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد قشم در جریان بازدید از این طرح گفت: وجود خودروهای رهاشده در محدوده های صنعتی و مسکونی، نه تنها جلوه بصری شهر را مخدوش می کند، بلکه به عنوان کانونی برای آلودگی های زیست محیطی عمل کرده و مانع بهره برداری درست از ظرفیت های تولیدی و خدماتی منطقه است.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح زمینه ای برای ساماندهی محیط شهری و رونق فعالیت های اقتصادی فراهم خواهد کرد.

دادستان قشم نیز در همین رابطه گفت: قشم به عنوان یک شهر گردشگری، نیازمند چهره ای در شأن جایگاه ملی و بین المللی خود است.

عبدالرزاق نریمانی با تاکید بر برخورد با متخلفان، بیان داشت: خودروهای فرسوده و بلااستفاده نه تنها سیمای شهر را تخریب می کنند، بلکه تهدیدی برای ایمنی و آسایش عمومی محسوب می شوند.

انتهای پیام/۷۵۵۸
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «آغاز طرح جمع آوری خودروهای فرسوده در قشم - تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.