بگوویچ: به بازیکنانم تبریک می گویم



به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، وینکو بگوویچ پس از تساوی یک-یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: به تمام بازیکنانم تبریک می گویم که نهایت تلاش خود را کردند. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نمایش خوبی داشتیم. ما یک بر صفر پیش افتادیم و فرصت های دیگری هم داشتیم، اما به گل دوم نرسیدیم.

ادامه دارد …
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بگوویچ: به بازیکنانم تبریک می گویم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.