تقدیر مدیرکل هنر های تجسمی از هنرمندان کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر



عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنر های تجسمی عصر روز گذشته (چهارشنبه ۲۴ اسفند) در یک دیدار صمیمانه با جمعی از هنرمندان کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر گفت و گو کرد.

در جریان این دیدار که با حضور عباس عباسی دبیرکل کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر، سید مصطفی زراوندیان معاون هنری مرکز هنر های تجسمی و جمعی از اعضای کانون نخبگان شاهد و ایثارگر مانند غلامرضا قلی پور، ناصر تقی زاده، سلطانعلی محمدی، مجید آریایی نژاد، مجید فروغی، نوید سیمبر و حافظ احمدی همراه بود، عبدالرضا سهرابی ضمن تاکید بر اهمیت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در فضای کنونی جامعه گفت: هنرمندان شاهد و ایثارگر، یادگاران ارزنده هشت سال دفاع مقدس اند که امروز در سنگر هنر های تجسمی به تکریم و پاسداشت ارزش های انقلاب و جنگ تحمیلی می پردازند.

مدیرکل هنر های تجسمی در پایان به واسطه تلاش های هنری شایسته این هنرمندان به ویژه اجرای میدانی و هنرآفرینی هایشان در جریان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، با اهدای لوح سپاس و هدیه از آن ها تشکر و قدردانی کرد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تقدیر مدیرکل هنر های تجسمی از هنرمندان کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.