نگرانی از خصوصی سازی شرکت های بزرگ خوزستان
به گزارش خبرنگار مهر، خوزستان تجربه شکست خورده خصوصی شدن شرکت نیشکر هفت تپه را دارد که باعث تنش های بی شمار کارگری در استان شده است، قبل تر شرایط برای شرکت گروه ملی فولاد ایران نیز چنین بود که اعتصابات کارگری بی شماری را به همراه داشت.
خوزستان زخم خورده خصوصی سازی است؛ این استان صنعتی، شرکت های برگ و عظیمی را در دل خود جای داده است که به راحتی قابل واگذاری به بخش خصوصی نیستند و باید پروسه خصوصی سازی برای شرکت های بزرگ صنعتی مجددا ویرایش و اصلاح شود تا شرکت های بزرگ صنعتی ایران که بخشی از آن ها در خوزستان هستند با خصوصی سازی، به سمت رکود و ورشکستی و متلاشی شدن نروند.
اکنون در خوزستان بحث بر سر خصوصی سازی کردن شرکت های «حفاری»، «توسعه نیشکر و صنایع جانبی»، «پالایشگاه آبادان»، «سد و نیروگاه شهید عباسپور»، «نیروگاه رامین» و… است و از هم اکنون کارکنان این شرکت های بزرگ صنعتی با موجی از نگرانی مواجه شده اند و ترس از خصوصی سازی و تکرار ماجرای هفت تپه و گروه ملی بر زندگی آن ها سایه انداخته است.
خوزستان زخم خورده خصوصی سازی است؛ این استان صنعتی، شرکت های برگ و عظیمی را در دل خود جای داده است که به راحتی قابل واگذاری به بخش خصوصی نیستند و باید پروسه خصوصی سازی برای شرکت های بزرگ صنعتی مجددا ویرایش و اصلاح شود تا شرکت های بزرگ صنعتی ایران که بخشی از آن ها در خوزستان هستند با خصوصی سازی، به سمت رکود و ورشکستی و متلاشی شدن نروند.
اکنون در خوزستان بحث بر سر خصوصی سازی کردن شرکت های «حفاری»، «توسعه نیشکر و صنایع جانبی»، «پالایشگاه آبادان»، «سد و نیروگاه شهید عباسپور»، «نیروگاه رامین» و… است و از هم اکنون کارکنان این شرکت های بزرگ صنعتی با موجی از نگرانی مواجه شده اند و ترس از خصوصی سازی و تکرار ماجرای هفت تپه و گروه ملی بر زندگی آن ها سایه انداخته است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نگرانی از خصوصی سازی شرکت های بزرگ خوزستان» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.