پیروزی تاریخی پیستونز در پلی آف پس از 16 سال - تسنیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دیترویت پیستونز سرانجام به روند طولانی ناکامی های خود در مرحله پلی آف لیگ NBA پایان داد. آن ها دوشنبه شب در سالن مدیسن اسکوئر گاردن شهر نیویورک موفق شدند با نتیجه نزدیک ۹۴-۱۰۰ نیویورک نیکس را شکست دهند و سری دور اول پلی آف را به تساوی ۱-۱ بکشانند. دیدار بعدی پنجشنبه در دیترویت برگزار خواهد شد.
این پیروزی برای پیستونز اهمیت تاریخی داشت؛ چرا که نخستین برد آن ها در پلی آف از سال ۲۰۰۸ به شمار می رود. آن ها پیش از این ۱۵ شکست پیاپی در پلی آف را تجربه کرده بودند، طولانی ترین روند باخت فعال در لیگ NBA؛ زمانی که دیترویت در پلی آف برنده شد، کوین لاو و راسل وستبروک هنوز وارد لیگ نشده بودند و کوین دورنت، سال اول دوران حرفه ای خود را تجربه می کرد!
با وجود عملکرد ضعیف تیم در پرتاب های سه امتیازی (۶ پرتاب موفق از ۲۷ تلاش)، این کید کانینگام بود که با درخشش خود تفاوت را رقم زد. او تنها در نیمه اول ۲۰ امتیاز کسب کرد و در پایان بازی با ۳۳ امتیاز بهترین بازیکن زمین بود.
در دیگر بازی امروز، لس آنجلس کلیپرز موفق به شکست دنور ناگتس شد و کوای لنرد در نقش ستاره ای تمام عیار برای کلیپرز بازگشت. او دوشنبه شب با نمایشی چشمگیر، لس آنجلس کلیپرز را به پیروزی ۱۰۵-۱۰۲ مقابل دنور ناگتس در بازی دوم مرحله اول پلی آف رساند تا این سری حساس ۱-۱ مساوی شود.
کلیپرز که با پایان قدرتمند ۱۸ برد در ۲۱ بازی پایانی فصل عادی به رتبه پنجم کنفرانس غرب رسید، موفقیت خود را مدیون احیای دوباره لنرد است؛ بازیکنی که دوران حضورش در کلیپرز بیشتر با مصدومیت ها شناخته شده تا افتخارات.
اما دوشنبه شب، لنرد نمایشی در حد روزهای طلایی اش در پلی آف ۲۰۱۹ با تورنتو رپترز ارائه داد؛ همان فصلی که با قهرمانی در NBA و دومین عنوان MVP فینال برای او همراه شد.
در دیداری که نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور و برنده ۳ عنوان MVP نیز حضور داشت، این لنرد بود که بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. او در نیمه نخست با دقت فوق العاده ای ۹ پرتاب از ۱۰ پرتابش را به امتیاز تبدیل کرد و با ۲۱ امتیاز، از جمله یک سه امتیازی در ثانیه های پایانی کوارتر دوم، تیمش را پیش انداخت.
انتهای پیام/
این پیروزی برای پیستونز اهمیت تاریخی داشت؛ چرا که نخستین برد آن ها در پلی آف از سال ۲۰۰۸ به شمار می رود. آن ها پیش از این ۱۵ شکست پیاپی در پلی آف را تجربه کرده بودند، طولانی ترین روند باخت فعال در لیگ NBA؛ زمانی که دیترویت در پلی آف برنده شد، کوین لاو و راسل وستبروک هنوز وارد لیگ نشده بودند و کوین دورنت، سال اول دوران حرفه ای خود را تجربه می کرد!
با وجود عملکرد ضعیف تیم در پرتاب های سه امتیازی (۶ پرتاب موفق از ۲۷ تلاش)، این کید کانینگام بود که با درخشش خود تفاوت را رقم زد. او تنها در نیمه اول ۲۰ امتیاز کسب کرد و در پایان بازی با ۳۳ امتیاز بهترین بازیکن زمین بود.
در دیگر بازی امروز، لس آنجلس کلیپرز موفق به شکست دنور ناگتس شد و کوای لنرد در نقش ستاره ای تمام عیار برای کلیپرز بازگشت. او دوشنبه شب با نمایشی چشمگیر، لس آنجلس کلیپرز را به پیروزی ۱۰۵-۱۰۲ مقابل دنور ناگتس در بازی دوم مرحله اول پلی آف رساند تا این سری حساس ۱-۱ مساوی شود.
کلیپرز که با پایان قدرتمند ۱۸ برد در ۲۱ بازی پایانی فصل عادی به رتبه پنجم کنفرانس غرب رسید، موفقیت خود را مدیون احیای دوباره لنرد است؛ بازیکنی که دوران حضورش در کلیپرز بیشتر با مصدومیت ها شناخته شده تا افتخارات.
اما دوشنبه شب، لنرد نمایشی در حد روزهای طلایی اش در پلی آف ۲۰۱۹ با تورنتو رپترز ارائه داد؛ همان فصلی که با قهرمانی در NBA و دومین عنوان MVP فینال برای او همراه شد.
در دیداری که نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور و برنده ۳ عنوان MVP نیز حضور داشت، این لنرد بود که بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. او در نیمه نخست با دقت فوق العاده ای ۹ پرتاب از ۱۰ پرتابش را به امتیاز تبدیل کرد و با ۲۱ امتیاز، از جمله یک سه امتیازی در ثانیه های پایانی کوارتر دوم، تیمش را پیش انداخت.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پیروزی تاریخی پیستونز در پلی آف پس از 16 سال - تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.