استاندار خوزستان ۲ مدیرکل جدید منصوب کرد
به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب با صدور احکامی جداگانه به ترتیب «محمد شهبازی آزاد» و «علی فرهمندپور» را به عنوان مدیرکل اداری و مالی استانداری و سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خوزستان منصوب کرد.
فرماندار سابق رامهرمز، بخشدار اسبق جولکی هفتکل و مدیر حراست شهرداری ها و فرمانداری های مختلف استان از جمله سوابق شهبازی آزاد است.
فرماندار ویژه دزفول، رئیس مرکز افتای ریاست جمهوری و معاون حراست کل استان از جمله سوابق فرهمندپور است.
فرماندار سابق رامهرمز، بخشدار اسبق جولکی هفتکل و مدیر حراست شهرداری ها و فرمانداری های مختلف استان از جمله سوابق شهبازی آزاد است.
فرماندار ویژه دزفول، رئیس مرکز افتای ریاست جمهوری و معاون حراست کل استان از جمله سوابق فرهمندپور است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «استاندار خوزستان ۲ مدیرکل جدید منصوب کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.