داربست ها در حسن آباد
کمتر از ۴۸ ساعت بعد از پایان آتش سوزی میدان میدان تاریخی هشت گنبدی حسنآباد که یکی از گنبدهایش را از دست داده و گنبد دیگرش نیم خیز در حال ریزش است، داربست ها روی بدنه تاریخی نیمه سوخته ضلع شمال غربی این میدان بالا رفته اند و هنوز کارگران در حال نصب داربست روی طبقات بالایی ترند، اما به جز چند آتش نشانی که در بخش های مختلف طبقه دوم تردد دارند و کاسبانی که حالا مغازه هایشان درگیر آتش شده و خودشان هم با احتیاط قصد راه انداختن کاسبی شان را دارند، خبری از هیچ طرح، نقشه یا اتفاق دیگری از سوی شهرداری و میراث فرهنگی نیست.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «داربست ها در حسن آباد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.