تخریب ویلای ۲۰۰۰ متری یک مسئول در دماوند
به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب دماوند از تخریب یک ویلای غیرمجاز متعلق به یکی از مسئولان شهرستانی خبر داد و عنوان کرد: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی به مساحت دو هزار و ۱۴۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان دماوند واقع در مغانک با تخریب یک ویلای غیرمجاز که متعلق به یکی از مسئولان شهرستان بود، رفع تصرف به عمل آمد.
دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: این اراضی در راستای اجرای حکم قطعیت یافته مبنی بر رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با حضور دادستانی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.
وی تاکید کرد: سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون مسامحه با اشخاصی است که اقدام به دست اندازی به اراضی ملی می کنند.
دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: این اراضی در راستای اجرای حکم قطعیت یافته مبنی بر رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با حضور دادستانی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.
وی تاکید کرد: سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون مسامحه با اشخاصی است که اقدام به دست اندازی به اراضی ملی می کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تخریب ویلای ۲۰۰۰ متری یک مسئول در دماوند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.