انجام بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادگاه زندانیان به صورت الکترونیک
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که مرکز شبانه روزی در دستگاه قضا برای پالایش و امنیت سامانه ها وجود دارد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادگاه زندانیان به صورت الکترونیک انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه در دستگاه قضا امنیت سامانه ها جزو اولویت های ماست، گفت: تمامی سامانه های قوه قضاییه از امنیت بالایی برخوردارند و حادثه امنیتی نداشتیم.
وی با اشاره به این مطلب که مرکز شبانه روزی در دستگاه قضا برای پالایش و امنیت سامانه ها وجود دارد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادگاه زندانیان به صورت الکترونیک انجام شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بیان داشت: مجموع اتاق های الکترونیک به عددهشت هزار رسیده است.
زارع پور افزود: بیش از ۶۰ درصد شعب تجهیز شده اند و بیش از ۷۰ درصد اعزام های فیزیکی حذف شده است.
وی تصریح کرد: گواهی عدم سوء پیشینه در حال حاضر در برخی از شهر ها کمتر از یک ساعت انجام می شود و از امروز رونوشت الکترونیکی این درخواست را برای مرجع مورد نظر ارسال می کنیم.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امروز قوه قضاییه را برای مدیران دستگاه قضا تبدیل به اتاق شیشه ای کرده ایم.
وی ادامه داد: یکی از معضلات طول کشیدن پرونده ها رفت و آمد لوایح است که کاملا الکترونیکی شده است و تاکنون ۴۰ استعلام را الکترونیکی کرده ایم.
زارع پور خاطرنشان کرد: ثبت شکواییه از داخل منزل از کار های مهم هست که مردم در صورتی که برایشان مشکلی پیش بیاید از همان منزل شکواییه را ثبت کنند.
وی یادآور شد: یکی از بخش هایی که امروز افتتاح شد سامانه ای است که دارایی افراد در آن مشخص می شود.
انتهای پیام/
به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه در دستگاه قضا امنیت سامانه ها جزو اولویت های ماست، گفت: تمامی سامانه های قوه قضاییه از امنیت بالایی برخوردارند و حادثه امنیتی نداشتیم.
وی با اشاره به این مطلب که مرکز شبانه روزی در دستگاه قضا برای پالایش و امنیت سامانه ها وجود دارد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادگاه زندانیان به صورت الکترونیک انجام شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بیان داشت: مجموع اتاق های الکترونیک به عددهشت هزار رسیده است.
زارع پور افزود: بیش از ۶۰ درصد شعب تجهیز شده اند و بیش از ۷۰ درصد اعزام های فیزیکی حذف شده است.
وی تصریح کرد: گواهی عدم سوء پیشینه در حال حاضر در برخی از شهر ها کمتر از یک ساعت انجام می شود و از امروز رونوشت الکترونیکی این درخواست را برای مرجع مورد نظر ارسال می کنیم.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امروز قوه قضاییه را برای مدیران دستگاه قضا تبدیل به اتاق شیشه ای کرده ایم.
وی ادامه داد: یکی از معضلات طول کشیدن پرونده ها رفت و آمد لوایح است که کاملا الکترونیکی شده است و تاکنون ۴۰ استعلام را الکترونیکی کرده ایم.
زارع پور خاطرنشان کرد: ثبت شکواییه از داخل منزل از کار های مهم هست که مردم در صورتی که برایشان مشکلی پیش بیاید از همان منزل شکواییه را ثبت کنند.
وی یادآور شد: یکی از بخش هایی که امروز افتتاح شد سامانه ای است که دارایی افراد در آن مشخص می شود.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «انجام بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادگاه زندانیان به صورت الکترونیک» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.