مسئولان زلزله تهران را جدی بگیرند



کواکبیان در تذکر شفاهی:

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهارکرد: با توجه به افزایش قیمت خودرو به ویژه پراید، تقاضای ما از وزیر صنعت، معدن و تجارت این است که این مسئله را جدی بگیرد چرا که مسئله مذکور برای مردم اسفناک است.

اوخطاب به رئیس جمهور گفت: از رئیس جمهور می خواهم به وزیر راه و شهرسازی دستور دهد تا شورای ساماندهی امور پایتخت با توجه به زلزله اخیر تهران جدی گرفته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر زلزله با ریشتر بالاتری در تهران به وقوع بپیوندد، بیش از چهار میلیون نفر در این شهر کشته می شوند، بر این اساس طرح های ساماندهی و انتقال پایتخت باید جدی گرفته شود.

کواکبیان بیان کرد: یک طرح سه فوریتی در مورد بازنشستگان تهیه شده که تقاضای بنده آن است که هرچه سریعتر مورد رسیدگی قرار گیرد، همچنین از وزیر بهداشت و درمان تقاضا می کنم که حق و حقوق پرستاران به موقع پرداخت شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مسئولان زلزله تهران را جدی بگیرند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.