مردم بدون فاکتور دارو نخرند



به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی گفت: به منظور جلوگیری از گرانفروشی و تخلف در مراکز دارویی و داروخانه ها از مردم تقاضا می شود در هنگام خرید دارو حتما فاکتور آن را دریافت کنند.

وی افزود: داشتن فاکتور باعث می شود که در صورت تخلف با آن مرکز دارویی یا داروخانه برخورد شود.

عین اللهی گفت: کنترل مراکز دارویی و داروخانه ها برای وزارت بهداشت بسیار مهم است.

وزیر بهداشت ادامه داد: تلاش داریم با برنامه ریزی صورت گرفته کشور را در زمینه تولید دارو مثل واکسن کرونا بی نیاز کنیم و این کار با افزایش زیرساخت ها و مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مردم بدون فاکتور دارو نخرند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.