۱۰ سایت توسعه ارتباطات روستایی کوهدشت به بهره‌برداری رسید



به گزارش خبرگزاری مهر، تعداد ۱۰ سایت توسعه ارتباطات روستایی با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان در کوهدشت به بهره برداری رسید.

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در «تنگ داراب ریکا» به نمایندگی از مابقی طرح ها افتتاح شدند.

این پروژه ها شامل چهار سایت روستاهای «نیکه»، «ابوالوفا»، «تنگ داراب ریکا» و «اولاد دربند» و شش سایت فیبر نوری روستایی هستند.

این پروژه ها تعداد ۴۲۵ خانوار با جمعیت هزار و ۵۶۳ نفر را پوشش می دهند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۱۰ سایت توسعه ارتباطات روستایی کوهدشت به بهره‌برداری رسید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.